Nogle gange kan det være svært at sætte ord på sine bæredygtige indsatser. Eller i hvert fald de rigtige ord. For hvad er egentlig tilladt at kommunikere? Og hvordan gebærder man sig kommunikativt i en evigt foranderlig agenda?
På dette morgenmøde kan du møde ligesindede presse- og kommunikationsmedarbejdere, som arbejder med byggeri, bygninger og bæredygtighed. Vi har også inviteret en ekspert, der kommer ind på de lovgivningsmæssige aspekter af bæredygtig kommunikation. Derudover giver NREP indblik i deres syn på bæredygtighedskommunikation. Slutteligt, vil vores egne kommunikationsrådgivere komme med tips og eksempler på, hvordan du kan anvende DGNB i din kommunikation.
Kurset er forbeholdt medlemmer.
PROGRAM- Velkommen ved Sisse Norman, vicedirektør, Rådet for Bæredygtigt Byggeri.
- Sådan må du kommunikere om bæredygtighed med udgangspunkt i forbrugerombudsmandens kvikguide ved Barbara Bregendal, partner og ekspert i bæredygtighedskommunikation hos LEAD Agency.
- Sådan har NREP valgt at kommunikere om bæredygtighed ved Anders Rosendahl, NREP.
- Sådan kan du bruge DGNB i din kommunikation ved Jeppe Moldt, kommunikationskonsulent og Malene Nørby Nielsen, event- og marketingkonsulent ved Rådet for Bæredygtigt Byggeri.
- Spørgsmål og sparring.
Vi vil servere en let morgenmad.
OBS. Det er gratis at deltage, men vi opkræver et no-show gebyr på DKK 200 ved udeblivelse på dagen.